Wednesday, March 26, 2008

pengHARGAAN atau penCACIAN...

Festival Zapin 08...

sory to say laaa.. aku mmg bengang gile skrg ni...knp kalo kite bt sesuatu yg BAIK xda sesape nk hargai...tp kalo bt salah ckit ade je nak caci.. pe da jadi ngn manusia yg hanya tau dia je terBAEK.. tp xsedar yg diri tu mmg buruk seburuk buruk alam...haaa....aku xkire..aku nk gak mencaras kat cni..selama ni kite bt baik xda pun yg nk hargai..ni yg aku mmg xpuas ati...slme ni mmg letih ktorg coz nak naik kan ape yg tenggelam...tp bila yg tenggelam tu dah timbul xda plak yg nmpk.. ade plak kate ktorg ni biase2 je..padahal usaha macam nk mampos...bkn senang yer nak timbulkan yg tenggelam..perlukan kerja keras+kesabaran+mcm2 lagi la...tp ble dak berjaya dan org tak hargai cam sial+puki+vavi jew rase...kalo xnak hargai pun diam je la..ni duk cakap2 belakang sampai ati ktorg ni yg jatuh lagi dipijak2...woi...sape lah manusia yg dilahirkan mcm #### ni...celaka x rase kalo ade org bt mcm tu... mgm aku xnak trus terang kat cni...nak gak jaga maruah org..cume nk hilangkan rase tension..nak luah pun mcm xda org nak lyn..kalo dgr n xamik tindakan pun mcm xperlu je kannn...k la..baik aku tido...kalo kire nak cite kat cni mmg panjang...mybe aku kena smbung 10 pages lagii....
1)sape hidu tahik bau la busuknyer..
2)sedar lah akan kesusahan org yg berusaha utk kita..
3)kalo rase profesional sgt..cakap je kat depan...
ape kes cakap blkg???mcm mak cik kmpung...

Fine!!!!aku nak smash sume org...bkn nk kate aku terBAEK..tp perasaan dah mcm vavi ni membuak2...so aku luahkan je kat blog aku yg vouge ni....nak terasa...PEGILA MAMPOS!!!

No comments: